במת המוזיקה: הרוסי של ליפא, הכושי של בערי, לטובה של מונה וכל מה שזז השבוע

    דוד קליגר 10 Comment on במת המוזיקה: הרוסי של ליפא, הכושי של בערי, לטובה של מונה וכל מה שזז השבוע
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבוע טוב, ויום שנכפל בו כי טוב מצוין גם לכם.

    יום שמחה הוא לנו כאשר אנו מחזירים לפעילות את הטור הוותיק חדשות המוזיקה, בניצוחו של ידידנו דוד קליגר שהיה במשך תקופה ארוכה הצומת המרכזית של כל הנעשה והנשמע בעולם המוזיקה.

    בשמחה נבשר לכם כי הטור משתדרג ובגדול, כמגזין מוזיקה שבועי איכותי, עם חדשות, ביצועים, שירים, תמונות וסרטים של כל מה שזז השבוע במוזיקה החסידית. בהצלחה לכולנו ותעמדו בקשר.

    הביצועים של השבוע

    ***

    חדש: ברוכים הבאים חתן כלה של עמירן דביר!

    את ההמנון והפתיח של "מוצ"ש – חי – עם – מנחם – טוקר – לא – הולכים – לישון – עד – אור – הבוקר" כולכם מכירים, השבוע הוא קיבל מתיחת פנים מעניינת מהזמר עמירן דביר שהלביש עליו מילים אחרות.

    עמירן דביר יח''צ

    ברוכים הבאים חוסען וכלע  (חסידניוז)

    עמירן התארח אצל טוקר לפני מספר חודשים ותוך כדי הופעה ונגינת הפתיח הרגיל והמוכר הבריקו לו מילים חדשות אותם הצמיד לשיר…מפה הדרך להקלטת השיר באולפן של עדי נתנאלי היתה קצרה לא לפני שביקש את עזרת כותב השורות בכתיבת המילים ובהגייתן הנכונה, "ברוכים הבאים חתן כלה"! מזל טוב עמירן…:)

    ***

    רוסי שר לליפא ומקהלת ידידים בחזרות!

    במוצ"ש האחרון אירחנו את ליפא שמעלצער, שמעלצער השיק השבוע את האלבום החדש באירוע גדול בברודווי לרגל חגיגת 15 שנות מוסיקה…את האירוע בסופו של דבר ליוותה מקהלת 'ידידים' העולמית בניהולו של יעקב רוטבלט.

    ליפא, איפה הזקן?

    ליפא, איפה הזקן? (חסידניוז)

    דבר הגעתה של המקהלה לארה"ב היה חסוי מאוד בשבועות האחרונים מכל מיני סיבות כאלה ואחרות, בכל מקרה, כשהם הגיעו לשדה תעופה התברר להם שליפא זה ליפא וזמן זה לא זמן…ובמהלך ההמתנה המתישה לנהג שייקח אותם למלון הם ניצלו את הזמן בשדה התעופה ועשו חזרות לשיר הבא…מזל טוב ליפא…אם תקשיבו טוב לקטע תשמעו גם בתחילתו איזה רוסי שמנסה לשאול את ליפא באידיש עילגת 'ליפא ווי איז דיין בורד?'…

    כמו כן במוצאי במוצאי השבת נערכה הבדלה רבתית ומוזיקלית לאורחים ואתם מוזמנים לצפות.

    ***

    יוסי ברגר ונמואל הרוש פרוייקט יוני אליאב!

    יוני אליאב עובד על אלבום חתונות חדש קבלו טעימה לשיר יש תקווה בביצוע נמואל הרוש ויוסי ברגר…

    ***

    האדמו"ר מניקשלבורג שר לאהרל'ה סאמעט בורא עולם!

    לא מזמן השמענו לכם פה את האדמו"ר מניקלשבורג המתגורר בבורו פארק שבארה"ב מלמד את חסידיו שיר חדש חדש הנקרא "בורא עולם", השבוע הוא פגש בארה"ב את הזמר אהרל'ה סאמעט באמצע קניות והכנות לשבת, ושר לו את הלחן…הקשיבו!

    ***

    בערי וועבר והכושי מצהירים שה' מלך!

    בערי וועבר עם כושי הענטאלאך! הזמר בערי וועבר נצפה השבוע שר בדואט יחד עם איזה גוי בחתונה בארה"ב את שירו של ליפא הענטאלאך.

    בנוסף הוא שחרר השבוע ביצוע מאולתר לשיר 'ד' מלך' של גד אלבז כשבגיטרה מלווה אותו מוישי שוורץ.

    ***

    חדש משפחת שיק מחרוזת פרחי!

    את נער הפלא יוסי שיק לשעבר זה ששר עם ברוך לוין בשירו הידוע וזכני לגדל, כולכם מכירים…אחיו התברמצ בשעה טובה, ולכבוד הבר מצווה התגייסה כל המשפחה הבנים והבנות מי בהלחנה מי בשירה ומי בעיבוד והוציאה אלבום משפחתי יפהפה בן שבע רצועות האלבום שמו שב"ח (שבעת בני חנה) ומכיל לחנים חדשים וישנים.

    תוך כדי איחולי מזל טוב לבביים אתם מוזמנים להאזין לביצוע שלהם ל'מחרוזת שירי פרחי שונים'…ותודה ליהודה סער!

    ***

    חדש דייויד מושקוביץ על הסולם!

    דייויד מושקוביץ. ילד הפלא שזכה בתחרות הג'ואיש סטאר לפני שנתיים יוצא באלבום חדש 'שלום', האלבום כשמו כן הוא עושה שלום בין כל הסגנונות. הלחנים באלבום שייכים ברובם לצביקה בורנשטיין (מלהקת חמסה בויס) כששני שותפים נוספים נוטלים בו חלק איצי באלד ואלימלך בלומשטיין, במלאכת העיבודים התחלקו נוחי קרון, שי ברק ומו קיס, האזינו לשיר מעניין מאוד הנקרא 'על הסולם'..

    עולה על הסולם. מושקוביץ

    עולה על הסולם. מושקוביץ (חסידניוז)

    ***

    דוד אצרף תמיד מאושר ושמח!

    הזמר דוד אצרף בדרך לאלבום חמישי שמתוכו כבר יצאו שלשה סינגלים מוצלחים "כמה אושר" הבלדה "ענני" והלהיט "אמונה בעזרת ה נעשה ונצליח", השבוע הוא שחרר סינגל רביעי "מאושר ושמח" כתב והלחין גילי זכאי, הפקה מוזיקלית של תמיר צור.

    ***

    דודו דרעי מכיר את סוד הנסים הקטנים

    בעיצומה של עונת החורף הקרירה והסגרירית דודו דרעי משחרר סינגל נוסף "סוד הנסים הקטנים", בסינגל החדש דרעי חוזר לשתף פעולה עם הפזמונאי יוסי גיספן שאחראי על הטקסט הנוגע. על הלחן חתום המפיק המעבד והמלחין תומר הדדי, הזמר והמוסיקאי אלירן אביטל הפליא בעיבוד עשיר עם מיטב הנגנים בארץ וכנרים מתורכיה, כשהתוצאה הסופית להיט קצבי אנרגטי וסוחף…פרטים נוספים על השיר שמענו בשיחה שקיימנו איתו בתוכנית מוצ"ש חי.

    איזה נס. דרעי

    איזה נס. דרעי (חסידניוז)

    ***

    מונה רוזנבלום לטובה באירוע!

    לפני כחצי שנה נערך כנס לחיילים, במהלך הכנס חשף שם מונה שיר חדש 'לטובה' שמו. השיר שכנראה יהיה באלבום הבא של מונה 'מונה 6', בביצוע של גדול הזמר מרדכי בן דוד.

     ***

    נאור כהן לעשות הנכון!

    נאור כהן זמר ויוצר אברך כולל. מגיל צעיר מנגן, כותב, מלחין ושר, כיום נאור עובד על אלבומו הראשון שמבוסס על שירים שכתב והלחין במשך השנים, נאור מגיש בימים אלו את הסינגל הראשון "לעשות הנכון", שיר שכתב והלחין עוד בהיותו בגיל 19. שיר עם מילים שמובילות אותנו להבנה אמיתית פנימית באמונה ש"הכל לטובה".

     ***

    מילים ותווים

    אהרון חי קפון שחרר לא מזמן את הסינגל דל שואל ויוצא כעת בסינגל שני "מנעי קולך", מילים מרגשות ששר אב לבתו הקטנה. הלחן ארמני והעיבוד וההפקה של קפון יחד עם אורחאן טורק.

    זמר החתונות המצליח מוישי ניילנדר נצפה השבוע כשהוא מצטלם למצגת לדינר יוקרתי שייערך בארה"ב, נאחל להם ולו בהצלחה!

    ביום רביעי הקרוב תערך חנוכת הבית לאולפן החדש של אבי ז'אנו האולפן אומנם כבר עובד במיקום החדש מס' חודשים ובעקבות העומס נדחתה חנוכת הבית עד עתה אנו מאחלים לאבי ז'אנו ולצוות מזל – טוב והרבה הצלחה.

    ***

    הדשא של השכן

    מזל טוב ליקי אדמקר לרגל יום הולדתו, מזל טוב לנועם זיגמן ליום הולדתו. מזל טוב גם לשלמה פולק על יום ההולדת, שיזכו כולם לעוד המון חורפים שמחים ומאושרים.

    מזל טוב לבעל המנגן הקלידן המוכשר נחמן גולדמן לרגל הולדת בנו בשעטו"מ, מזל טוב נוסף לחבר יקר ואהוב המעבד והקלידן יהודה גלילי לרגל הולדת בנו בשעטו"מ, יזכו ההורים להכניסם בבריתו של אברהם אבינו לגדלם לתורה לחופה למצוות ולמעשים טובים.

    מזל טוב למיכאל שפיצר לרגל נישואיו בשעה טובה, מזל טוב לאבי אבות הכלייזמרים אברהם לייב בורשטיין לרגל נישואי בתו השבוע אי"ה ביום רביעי הקרוב, מזל טוב לשרגא ניימן לרגל אירוסי האח…יזכו הזוגות לבניין עדי עד אמן.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      דוד אצרף מפציץ ומפתיע!.
      מחכים כבר לדיסק.

    2. 8

      הראה לי את הצעד שיוביל אותי ליעד לעשות הנכון בליבי הרצון! ל -ה -י -ט !!!

    3. 6

      המשיכו להעלות שירים וקליפים זה מדהים ונחמד מצידכם. תודה רבה.

    4. 3

      תודה רבה רבה לדוד קליגר!! כבר תקופה ארוכה לא היה שום אתר שעדכן באופן שוטף את המוזיקות החדשות.. ועכשיו סופסוף!! תודה רבה! תמשיכו לעשות חייל!!

    5. 2

      ליפא הוא יצור מגניב. אין על הקטעים שלו!!
      והשיר הולה מותק של שיר. הילדה שלי בת השנתים כבר שרה אותו…

    6. 1

      אין אחד כמו ליפא תותח במוזיקה ותותח בחזנות ועוד, ויש לה סוג רגש שאין לאף זמר אחר